آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

فضل خدا

سلام

یک ترجمه از قران را شنیدم که خیلی قشنگ بود . فکر کنم از ایه های سوره ال عمران است.

((به من نگویید از انچه از فضل خود به دیگران داده ام بده بلکه از فضل من بخواهید.

نظرات 3 + ارسال نظر
روستایی دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ

علیک سلام
چه خوب که می نویسید ، من هم این رو شنیدم و هم خوندم ، حتی یکروز که داشتم می اومدم دانشگاه راننده تاکسی یه داستان برام تعریف کرد که مضمونش دقیقا همین بود.
اینم بگم که خیلی خوشحال شدم دیدم که بازم کسی هست که توی این وبلاگ بنویسه ... انشاءالله که همیشه در صلاح باشید ...

پژوهی شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ

به نام او
... هذه من فضل ربی!!! حالا هرچی دوست داشتین، جای این هذه بذارین!

پژوهی پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ

راستی، اون عبارت هذا من فضل ربی ا؛ نه هذه ...!!! :) :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد