آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

یکسال گذشت

بنام خدای مهربان

 

یکسال ( و ده روز ) از تولد این وبلاگ گذشت و ما هنوز چشم براهیم ... عیب نداره !

این آیه ای که می نویسم از آیه هاییه که کلی به فکرم فرو برده بود و بار ها در یک دفترم نوشته بودمش و هزار باره تقدیم خودم کرده بودم و حالا هم که اینجا می نویسمش باز تقدیم به خودم!

و من الناس من یقول آمنا بالله و بالیوم الآخر و ما هم بمومنین

و گروهی از مردم گویند که ما ایمان آورده ایم به خدا و روز قیامت و حال آنکه ایمان نیاورده اند.(آیه ۸ سوره مبارکه بقره )

یا :

یا ایها الذین آمَنو، آمِنو

یا به قول سعدی

برخیز تا یکسو نهیم این دلق ازرق فام را

بر باد قلاشی دهیم این شرک تقوی نام را

هر ساعت از نو قبله ای با بت پرستی می رود

توحید بر ما عرضه کن تا بشکنیم اصنام را

حافظ هم می گه :

گفت و خوش گفت برو خرقه بسوزان حافظ      یا رب این قلب شناسی ز که اموخته بود

و مولانا 

مسلمانان مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید   ...

روستایی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سلطان پنگوئن سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام...

خوبی؟

خیلی عالیه کاری که توی وبلاگت انجام میدی...

هم جدیده هم خیلی عالی...

ممنون...

فعلا...........

عطیه پژوهی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ

به نام او
من کلی آیه دارم برای نوشتن! ولی نمی دونم چه طوری در موردشون بنویسم. اگر از حرفهایی که تو وبلاگم زدین و کمی هم بی انصافی کردین بگذریم و به این آیه ربطش ندیم، خیلی باهاتون موافقم. سیستم خدا قطع و وصلش بالاست. تا تکون بخوری، قطع می شه. اینه که دائم باید چک کنی که وصلی یا نه. اگه یه بار سیمت وصل شد و خوشحال شدی، نباید فکر کنی که دیگه قطع نمی شه. حواست همیشه باید جمع باشه. در ضمن، التماس دعا!

به این آیه که نمی شه ربطش داد!
د رمورد بی انصافی از قدیم گفتن بخشش نزد بزرگان است و به قول خودتون پس ببخش و سخت نگیر این زبان منه که الکنه.

محمد سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ http://salsabil-spring.com

در مقام حرف آسان ... ولی در زمان عمل خیلی سخته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد