آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

دلهای بخیل

به نام او  

... و اینها برای این است که خداوند آنچه در سینه هایتان پنهان دارید، بیازماید و آنچه در دلهای شما (از ایمان) است خالص گرداند و خداوند از آنچه درون سینه هاست با خبر است. 

آل عمران/ انتهای آیه ی  154 

 

گاهی احساس می کنم که به یک مو بندم! به یک نخ نامرئی نازک! وسط زمین و هوا! مثل حس افتادن از بلندی در خواب! چه امتحانی می کنی خدا!!! تو با خبر؛ قبول! تو از همه ی سینه ها و رازها باخبر! پس من چی؟! این وسط مانده ام گیج و منگ و حیران! این رسمش نیست خدا! به خدا این رسمش نیست! این آدمها چه بخیل اند! همه چیز را در سینه هایشان نگه می دارند! همه چیز را!!! و آن نخ نامرئی، آن بند باریک تر از مو خود توئی! تو نباشی، من دلم را به کجا خوش کنم؟! به این همه راز نهفته در سینه ها؟! یا به این همه سینه ی بخیل با این همه راز؟!!