آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

بلند مرتبه ترین ملل دنیا...

بنام خدای مهربان

 

و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین. ( آیه ی 139 سوره ی آل عمران )

( شما مسلمانان ) هرگز در کار دین سستی نکنید و نه ( از فوت غنیمت و متاع دنیا ) اندوهناک باشید زیرا شما فاتح و فیروزمند ترین مردم و بلند مرتبه ترین ملل دنیا هستید، اگر در ایمان ثابت و استوار باشید.

 

کلی به آدم نیرو میده نه؟!

ولی معنی این ایمان که اگه داشته باشیمش بلند مرتبه ترین ملل دنیا هستیم؟ با تعریفی که خودم از ایمان دارم بعید می دونم اینطور باشه!

 

و سلام بر هواداران کویش باد.

 

روستایی

نظرات 5 + ارسال نظر
سس جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام
ایمان تو تعریف کن تا ببینیم چیه؟
شاید درست باشه و اشتباه برداشت کرده باشی

سس یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ

چیه نکنه خودتم یادت رفته ایمان یعنی چی؟

روستایی پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام.... خوبی سس عزیز
اببخشید! کلا این هفته نبودم. الان تازه اومدم!
اینکه بگم یادم رفته شاید زیاد درست نباشه. چون اصلا بلد نبودم!
اما اینکه میگم بلد نبودم یعنی نقض حرف خودم که گفتم " با تعریفی که خودم از ایمان دارم ... "
یادته ترم اول استاد اخلاق گفت که دینمون رو نقاشی کنیم یعنی شماتیک دینمون رو بکشیم؟ یادمه که همش برگه ی این و اون رو نگاه می کردم ببینم بقیه چی میکشن؟! ولی من هیچی نکشیدم! هیچی! چون واقعا بلد نبودم باید چی بکشم. حالا تو بگو کسی که تعریفی از دینش نداره چطور می تونه ایمانش رو تعریف کنه؟

سس شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام
اگه یه چیزو واقعا دوست داشته باشی دیگه براش تعریفی نمیخواد. کلا خواصیت چیزهای خیلی خوب اینکه تعریف ندارن. مثل مادر تو میتونی مادرت را تعریف کنی.؟ من که نمیتونم چون ان قدر دوستش دارم که حدی نداره .ایمانم همینجوری البته جدا از تعریف های خشک که بعضی ها میکنن.

عطیه پژوهی دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ب.ظ

به نام او
باورم نمیشه که وبلاگ هنوز update می شه! خسته نباشید! به نظر من ایمان یعنی شیوه ی درست زندگی! بودن تو همونجایی که باید باشی و خوب اوجش همون معصومیته که یعنی حتی لحظه ای اشتباه زندگی نکنی! می تونین تصور کنین که با این حساب، خیلی از نامسلمونها که درصد بلندمرتبگیشون از ملت ما بیشتره، احتمالا درست تر از ما زندگی کردن و مسلمون تر از ما هستن؟!!!...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد