آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

هر آنکه جانب اهل وفا نگه دارد...

قل من ینجیکم من ظلمات البر و البحر تدعونه تضرعا و خفیه لئن انجنا من هذه لنکونن من الشاکرین(۶۳) قل الله ینجیکم منها و من کل کرب ثم انتم تشرکون(۶۴) [انعام]

 

بگو چه کسی شما را از تاریکیهای خشکی و دریا [هنگام اضطرار] میرهاند؟ آنگاه که خدا را با تضرع و زاری میخوانید و پنهانی عهد میکنید که اگر آفریدگارمان ما را از این بلا برهاند، مسلما از شکرگزاران درگاه خواهیم شد.(۶۳)

بگو خداوند است که شما را از آن خطر و بلاهای دیگر میرهاند. ولی باز شما به او شرک میورزید. (۶۴)

 

آدم واقعا از خودش شرمنده میشه، نه؟

 

در پناه حق!

مریم

نظرات 8 + ارسال نظر
بازار روز چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.bazareroz.com



با سلام خدمت مدیر وب سایت
وبلاگتونو دیدیم مطالب خوب و جالبی نوشتین: خوبه نشون میده که برای بهبود هر چه بهتر وبتون دارین زحمت میکشین

برای همین ما تبادل دو طرفه لینک به شما پیشنهاد میکنمیم"به چه دلیل؟

1= بازدید روزانه سایت ما بیش از500 نفره و اگه شما هم تو سایت ما باشید
صد در صد کسانی هستن که از طریق ما یه وبلاگتون سر میزنن
2= افرادی از نقاط مختلف کشور شبانه روز برای تبلیغ این سایت فعالییت میکنند (عده ی زیادی هم هستند که حتی از سایت خرید می کنند )

3 = کار اصلی سایت ما فروش صنایع دستی " نرم افزار" پزشکی " ورزشی و لوازم مایحتاج زندگی و..... به صورت آنلاین در سراسر کشور

4 = در دسترس بودن دیگر وبلاگ نویسان و رفع مشکلات و یاری جستن ازیک دیگر

مدیر گرامی در صورت تمایل تبادل لینک> فقط این لینک را

Www.BazareROZ.Com

را با عنوان

یه سر به اینجا بزن

تو وبلاگتون بزارین و بعد از اینک که لینک ما را در سایتتون گذاشتید فقط به این آدرس

(وبلاگ سایت ما) برید

www.bazareroz.mihanblog.com


و در قسمت نظرها به ما اطلاع بدین
تا ما بلافاصله شما رو در پیوند های سایت اصلی
Www.BazareROZ.Com

قسمت بهترین وب سایت های سال 1386 (لینکتونو) بزاریم

با آرزوی موفقییت برای شما به امید پیشرفت هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران
بازم بهتون سر میزنیم
ما هر روز آنلاین هستیم

گندم چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ



«گروپ اسرار ماوراء شروع به کار کرده است»

با عضویت در این گروپ می توانید ایمیل های گروپ در موضوعات زیر را دریافت کنید:

اسرار و رموز زندگی، موفقیت، ارتباط با ماوراء و شناخت حقیقت نامحدود انسان
اعمال خارق العاده و استثنایی
کتاب های الکترونیک نایاب و ارزشمند (رایگان)
کلیپ های جذاب و جدید
معرفی سایت ها و وبلاگ های برتر
...

http://groups.yahoo.com/group/Asraremavara

ایلیاد چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://luna.blogsky.com

فراموش نکن،
قدرت تفکر، بیان و تک تک جمله هایی را که می نویسی،
کسی از پیش به تو آموخته بود. کسی بزرگتر از هر آنچه تو می پنداری...

ممنون از این وبلاگت، کما بیش خوندم.
خدا هم دوستت داره

ایلیاد چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://luna.blogsky.com

پشت این دیوارها، چیزی انگار سخن می گوید...
من نمی دانم اما،
سخنش نرم، دلش ساده و پاک است.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ

بنام خدای مهربان
این قضیه ی شرک رو خیلی وقتا که می خونم خودم رو از اون جدا می دونم مثلا میگم خوب بابا ما که فقط خدا رو قبول داریم دیگه و چه و چه و چه...
سخته که قبول کنم خیلی سخته یعنی یه جورایی حقیقت تلخه ولی از واقعیت که نمیشه فرار کرد.
دکتر آرین که توی یه برنامه تلویزیونی صحبت میکرد میگفت : باید خدا رو بالا قرارر داد و بقیه هر چی که هست بیاد پایین اول خدا...
ولی با نگاهی به خودم می بینم که وای اصلا قضیه برعکسه مثل اینکه اشتباهی شده! من انگار خدا رو شریک چیزهای دیگه قرار دادم انگار خدا شریک مادیات شده نه مادیات شریک خدا ...

عطیه پژوهی چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ

به نام او
سلام ! خجالت که بی برو برگرد هست! آیه ای رو انتخاب کردی که خیلی زیاد دوسش دارم! دمت خیلی گرم! خیلی خوبه که هستیم! اگرچه کمیم، ولی هستیم و من خوشحالم! دارم فکر می کنم که تو ترم ۳ جلساتی داشته باشیم و در مورد همه ی این ایه ها و تفسیرهای دقیقش حرف بزنیم! نظرت چیه؟!

انشاءالله!

ایلیاد چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://luna.blogsky.com

اگر اشکالی نداره، من شما رو لینک کردم

خواهش میکنم!

رضا جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ http://baleshovgh.persianblog.ir

سلام
آفرین به شما که دوستدار شریعت و قرآنید.
یه سر بیا پیش من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد