آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

آیه های دوست داشتنی ما

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

دوستت دارم...

بنام خدای مهربان

من تو را دیده ام ای خدا در هر چه زیباییست و من تو را در بیکران های آسمان دیده ام و در اقیانوس پر تلاطم دلهای عاشق. و همچنان تو را دیده ام در دوستی هایت و مهربانی هایت و در تمامی آفریده هایت نشانی از تو دیده ام و نه ای خدا که خود تو ، آری خود تو را دیده ام و در دلهایی که با یاد تو پر شده اند و حیف که هیچ گاه تو را در خویش ندیده ام.
و تو با من سخن گفته ای و تو از مهر با من سخن گفته ای در غربت تنهاییهایم و تو با من سخن گفته ای با کتاب هدایتت و حتی تو با خودم با من سخن گفته ای و همیشه و همه جا تو با من حرف زده ای ...و دریغا که من لحظه ای با تو سخن نگفته ام.
و خدا تو به من بیاموز که پاسخ دوست داشتنت دوست داشتن است و در سینه ام بیافروز شعله ای از عشقت و آنقدر بیافروز که در آتش عشقت بسوزم و به خود ببالم که خاکستری شده ام در راهت.
خدا به من پر و بالی عطا کن که با آنها به سوی تو اوج بگیرم و جدا شوم از این همه! از این همه زندگی بی تو که بی تو زیستن همان معنای مردن است و تا جدا شوم از ظلمت درونم و آنقدر دور شوم از این تا شوم بیگانه با خودم و آشنا شوم با تو.
و خدا چنان وجودم را از وجودت سرشار کن که جز تو را در درونم احساس نکنم. و هستی خویش را در تو جویم . و چنان نوری بر دلم بتابان که تا آخر تو را در خویش ببینم و بفهمم که منظورت از « و فی الارض آیات للموقنین و فی انفسکم افلا تبصرون » به حقیقت چیست.
خدا ؛
قلب کوچکم را به تو می سپارم و به من قول بده که از گناه و نا مهربانی اش خالی کنی و از دوستی و محبتش سرشار .

دل درد تو را به جان مداوا نکنند در عشق تو جان ز غم محابا نکنند
ما را و غمت به کس نگوئیم اگر بوی جگر سوخته رسوا نکنند.

با بهترین آرزوها asr
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ

namana?!

ثبت نام در جایزه۸۰۰دلاری و۳۰۰۰دلار سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.iranmaxim.blogsky.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری
http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد